Categorieën

Informatie

Help en Contact

 

Neem contact met ons op

Voor vragen over een bestelling of voor informatie over onze producten, kunt u contact met ons opnemen via dit contactformulier.

U kunt ons ook bellen op 0032 23 18 56 40, van maandag tot en met vrijdag, 09:00 tot 11:00 uur en van 14:00 tot 17:30 (geen meerkosten - lokaal tarief).

 

Help: Veel gestelde vragen

 

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Voor al uw andere vragen kunt u contact met ons opnemen.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar ik heb al wel betaald?

Als u de bestelling nog niet heeft ontvangen kan er het volgende aan de hand zijn:

  • Uw bestelling wordt verwerkt.
  • Sommige producten uit uw bestelling zijn mogelijk niet op voorraad. Als dit het geval is heeft u een e-mail ontvangen waarin staat dat er producten missen. Als dit niet het geval is, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Ik kan mijn bestelling niet betalen?

Als u de betaling voor uw bestelling niet kunt voltooien, zijn er twee mogelijkheden:

  • Als u niet bij de laatste pagina kunt komen waar u de betaling moet voltooien en steeds wordt teruggestuurd naar uw vorige pagina, zijn er enkele producten van uw bestelling niet op voorraad. Als dit het geval is, en u deze producten wel graag zou willen bestellen, kunt u uw e-mail adres aan ons doorgeven zodat we u op de hoogte houden wanneer de voorraad weer is aangevuld.
  • Als er zich een foutmelding voordoet bij de voltooiing van de betaling per credit card, dient u contact op te nemen met uw bank.

Ik heb geen factuur gekregen bij mijn pakket, hoe kan ik deze ontvangen?

U kunt uw factuur vinden door in te loggen bij "Mijn Account" op onze website, en dan te klikken op "mijn bestelgeschiedenis".

Er missen één of meer producten uit mijn bestelling?

U heeft 48 uur na het ontvangen van uw pakket om uw claim in te dienen. U stuurt ons een email met de melding van de missende producten, en we zullen u een oplossing aanbieden, in de vorm van een compensatie, of het sturen van de missende producten. In "Mijn Account"" kunt u vervolgens de status van uw claim volgen.

Er zijn een of meerdere gebroken producten.

U heeft 48 uur na het ontvangen van uw pakket om uw claim in te dienen. Neem contact op met de klantenservice op 0032 23 18 56 40.

Ik heb niet het juiste product ontvangen?

U heeft 7 dagen om uw claim in te dienen. Neem contact op met onze klantenservice voor een alternatieve oplossing.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt de status van uw bestelling volgen via "Mijn Account" nadat u heeft ingelogd op onze site. Al uw opdrachten zijn zichtbaar in "Mijn Bestelgeschiedenis". U kunt hier ook zien of uw bestelling is verwerkt en verzonden.

Kan ik betalen via een machtiging?

Een machtiging is één van de vele betaalmogelijkheden die wij hebben (zie ook "Beveiligde Betaling"" bij de "Algemene Voorwaarden”). U kunt ook per creditcard of PayPay betalen.

Kan ik betalen per cheque?

Betaling per cheque wordt niet geaccepteerd.

De voorkeur gaat uit naar een betaling via creditcard of via een machtiging. U kunt ook via PayPal betalen.

Ik wil een product bestellen, maar ik kan niet in mijn winkelmandje komen, ik krijg een melding “niet op voorraad”.

De melding "niet op voorraad" betekent dat het product momenteel niet beschikbaar is voor verkoop. Het kan zowel om een kort, tijdelijk probleem gaan als om een product dat niet beschikbaar is. U kunt vragen om een melding wanneer het product weer beschikbaar is door het invullen van het formulier "meld het mij wanneer het beschikbaar is", dat te zien is op de datasheet van het product. Voor handgemaakte goederen kunt u contact opnemen met de klantenservice om de termijn van de bevoorrading op te vragen en te vragen naar de bestelmogelijkheden.

Zenden jullie ook naar Corsica?

Vanwege de levertijden en de verzendkosten kunnen wij op dit moment niet leveren in Corsica.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Buiten Nederland leveren we momenteel aan de volgende landen: Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk. Echter kunnen sommige producten te omvangrijk of te breekbaar zijn om afgeleverd te kunnen worden buiten Frankrijk. U kunt de klantenservice contacteren voor meer informatie. Als u de verzendkosten wilt weten kunt u de gewenste producten toevoegen aan de winkelwagen, vervolgens het land kiezen waar u woont, en dan op "herrekenen" klikken.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

U kunt bij het bestellen van een product uw kortingscode invoeren in het vakje "Korting bon" bij het overzicht van uw winkelwagen en dan op "toevoegen" klikken.

Mijn kortingscode werkt niet, waarom?

Als uw kortingscode niet werkt is het mogelijk dat de promotieactie is beëindigd of dat uw code onjuist is. Onze klantenservice staat voor u klaar en kan u telefonisch helpen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 11.00 en van 14.00 tot 17.30 op 0032 23 18 56 40. (geen meerkosten - lokaal tarief).

Ik zou graag willen weten of mijn product via scheepsvaart gaat.

De verpakkings- en verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de gekochte producten. De verzendkosten kunt u zien bij het onderdeel "Levering" of bij het bestellen van uw producten, bij de stap "shipping".

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling....

U dient onze klantenservice te contacteren via het contactformulier om een bestelling te wijzigen. Opgelet! Bij express-levering of in het geval dat uw bestelling al is verzonden bestaat de mogelijkheid dat onze klantenservice uw bestelling niet meer kan aanpassen. In dat geval zal de medewerker zijn best doen om u de beste oplossing aan te bieden.

Mijn bestelde producten bevallen mij toch niet zo goed, hoe kan ik ze terugsturen?

U heeft een periode van 14 werkdagen na ontvangst van het pakket om uw recht op terugzending te gebruiken. Het product moet ongebruikt en in originele verpakking worden geretourneerd. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor het retouradres en voor een aanvraag van de benodigde documenten. Na een effectieve retourzending en een inspectie van het product, zal naar uw voorkeur het aankoopbedrag worden teruggestort of zal een tegoedbon worden verleend.

Ik kan me niet meer aanmelden op mijn account?

Als er een melding verschijnt met het bericht dat uw e-mailadres niet overeenkomt met het wachtwoord, moet u een nieuw wachtwoord aanvragen. U klikt dan op "wachtwoord vergeten" en u voert uw e-mailadres in. Een nieuw wachtwoord zal dan worden verzonden.

Er wordt om een wachtwoord gevraagd, wat moet ik doen?

Voor uw account is het hebben van een eigen wachtwoord een vereiste. Als u deze nog niet heeft geregistreerd, dient u een wachtwoord in te stellen van ten minste vier letters, naar uw keuze. U heeft dan toegang tot uw account, waarop u uw bestellingen online kunt volgen, en u geniet van vele andere voordelen (reclames voorbehouden...).

Ik ben zakelijk geïnteresseerd in jullie tarieven.

Als u een zakelijk bedrijf heeft, en u zou graag een offerte ontvangen, kunt u contact met ons opnemen voor een verzoek voor meer informatie. Neem contact met ons op via het contactformulier.