Geen producten
DOZEN EN
VERZENDING
ENVELOPPEN
HOEJES
EN VERPAKKING
ONDERSTEUNING
EN BERSCHERMING
PLAKBAND
EN ETIKETTEN
PALETTS
EN TOEBEHOREN
UITRUSTING
EN HYGIËNE
STALEN
OMSNOERINGSBADEN
POSTDOZEN EN
POSTZENDINGEN
Voor vragen over een bestelling of voor informatie over onze producten, kunt u contact met ons opnemen via dit contactformulier.
U kunt ons ook bellen op 0032 23 18 56 40, van maandag tot en met vrijdag, 09:00 tot 11:00 uur en van 14:00 tot 17:30 (geen meerkosten - lokaal tarief).
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Voor al uw andere vragen kunt u contact met ons opnemen.
Als u de bestelling nog niet heeft ontvangen kan er het volgende aan de hand zijn:
Als u de betaling voor uw bestelling niet kunt voltooien, zijn er twee mogelijkheden:
U kunt uw factuur vinden door in te loggen bij "Mijn Account" op onze website, en dan te klikken op "mijn bestelgeschiedenis".
U heeft 48 uur na het ontvangen van uw pakket om uw claim in te dienen. U stuurt ons een email met de melding van de missende producten, en we zullen u een oplossing aanbieden, in de vorm van een compensatie, of het sturen van de missende producten. In "Mijn Account"" kunt u vervolgens de status van uw claim volgen.
U heeft 48 uur na het ontvangen van uw pakket om uw claim in te dienen. Neem contact op met de klantenservice op 0032 23 18 56 40.
U heeft 7 dagen om uw claim in te dienen. Neem contact op met onze klantenservice voor een alternatieve oplossing.
U kunt de status van uw bestelling volgen via "Mijn Account" nadat u heeft ingelogd op onze site. Al uw opdrachten zijn zichtbaar in "Mijn Bestelgeschiedenis". U kunt hier ook zien of uw bestelling is verwerkt en verzonden.
Een machtiging is één van de vele betaalmogelijkheden die wij hebben (zie ook "Beveiligde Betaling"" bij de "Algemene Voorwaarden”). U kunt ook per creditcard of PayPay betalen.
Kan ik betalen per cheque?
Betaling per cheque wordt niet geaccepteerd.
De voorkeur gaat uit naar een betaling via creditcard of via een machtiging. U kunt ook via PayPal betalen.
De melding "niet op voorraad" betekent dat het product momenteel niet beschikbaar is voor verkoop. Het kan zowel om een kort, tijdelijk probleem gaan als om een product dat niet beschikbaar is. U kunt vragen om een melding wanneer het product weer beschikbaar is door het invullen van het formulier "meld het mij wanneer het beschikbaar is", dat te zien is op de datasheet van het product. Voor handgemaakte goederen kunt u contact opnemen met de klantenservice om de termijn van de bevoorrading op te vragen en te vragen naar de bestelmogelijkheden.
Vanwege de levertijden en de verzendkosten kunnen wij op dit moment niet leveren in Corsica.
Buiten Nederland leveren we momenteel aan de volgende landen: Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk. Echter kunnen sommige producten te omvangrijk of te breekbaar zijn om afgeleverd te kunnen worden buiten Frankrijk. U kunt de klantenservice contacteren voor meer informatie. Als u de verzendkosten wilt weten kunt u de gewenste producten toevoegen aan de winkelwagen, vervolgens het land kiezen waar u woont, en dan op "herrekenen" klikken.
U kunt bij het bestellen van een product uw kortingscode invoeren in het vakje "Korting bon" bij het overzicht van uw winkelwagen en dan op "toevoegen" klikken.
Als uw kortingscode niet werkt is het mogelijk dat de promotieactie is beëindigd of dat uw code onjuist is. Onze klantenservice staat voor u klaar en kan u telefonisch helpen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 11.00 en van 14.00 tot 17.30 op 0032 23 18 56 40. (geen meerkosten - lokaal tarief).
De verpakkings- en verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de gekochte producten. De verzendkosten kunt u zien bij het onderdeel "Levering" of bij het bestellen van uw producten, bij de stap "shipping".
U dient onze klantenservice te contacteren via het contactformulier om een bestelling te wijzigen. Opgelet! In het geval dat uw bestelling al is verzonden bestaat de mogelijkheid dat onze klantenservice uw bestelling niet meer kan aanpassen. In dat geval zal de medewerker zijn best doen om u de beste oplossing aan te bieden.
U heeft een periode van 14 werkdagen na ontvangst van het pakket om uw recht op terugzending te gebruiken. Het product moet ongebruikt en in originele verpakking worden geretourneerd. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor het retouradres en voor een aanvraag van de benodigde documenten. Na een effectieve retourzending en een inspectie van het product, zal naar uw voorkeur het aankoopbedrag worden teruggestort of zal een tegoedbon worden verleend.
Als er een melding verschijnt met het bericht dat uw e-mailadres niet overeenkomt met het wachtwoord, moet u een nieuw wachtwoord aanvragen. U klikt dan op "wachtwoord vergeten" en u voert uw e-mailadres in. Een nieuw wachtwoord zal dan worden verzonden.
Voor uw account is het hebben van een eigen wachtwoord een vereiste. Als u deze nog niet heeft geregistreerd, dient u een wachtwoord in te stellen van ten minste vier letters, naar uw keuze. U heeft dan toegang tot uw account, waarop u uw bestellingen online kunt volgen, en u geniet van vele andere voordelen (reclames voorbehouden...).
Als u een zakelijk bedrijf heeft, en u zou graag een offerte ontvangen, kunt u contact met ons opnemen voor een verzoek voor meer informatie. Neem contact met ons op via het contactformulier.